I'm free, twii twii twiii.

Hello hello,

Rise and shine everyone!
Idag väntar jag spänt på att mina papper ska komma, vilket as ska jag sparka om de inte kommer?
I alla fall, ska till min syster idag. Det kommer bli kul, vi ska kolla på lite skräckfilmer. Men det som är mindre kul är att dagens skräckfilmer är inte skräck.. det är splash, splatter, blod, blod, splash, avhugget huvud som pratar och åter splash..
Mindre roligt, men det duger.. Tacka Gud, Allah, Buddha, Jehovas, Ghandi och alla andra (?) för att det finns några bra gjorda skräckisar!
Men jag hinner inte direkt spilla tid på att skriva om de nu, så det får bli senare. Kanske imorgon när jag har kommit hem?

Kollade på An Cafe videosar igår. Och jag kom på hur mycket jag önskar att jag hade fått krama Yuuki.
Yuuki verkar vara en helt fantastik människa med sin krullperuk, och för er som ser detta som en spoiler... skyll er själva, ni får la hålla er lite uppdaterade... Ja, men Yuuki var så söt när vi träffades, han höll min hand med båda sina och tackade för att jag hade kommit dit och skulle på konserten och när jag sedan sa på japanska att han är min favorit och att han är jättesöt så drog han snabbt som attans efter min andra hand och höll båda mina händer i sina och tackade tusen gånger om... Haha, töte!
Takuya var också väldigt söt, men jag undrar om hans händer var öma för han ville inte skaka hand med ett fastgrepp i alla fall... Haha!
Miku, vad kan man skriva om Miku...? Han var likadan i verkligen heten som i mina fantasier och det är positivt!
Miku är jättesöt, även snygg och det är en härlig mix!
Teruki tycker jag är sexig, och det står jag stolt för! Hans ögon är jättevackra och hans .. haha, njaa.. Jag ska nog inte gå in på min "fetish" här.. Hehe.
Kanon, den alltid så snygga Kanon! Han var snygg i verkligheten, men uttråkad.. eller trött? Det var synd för man kände sig besvärad.
Men ja.. Det känns fantastikt att jag har träffat dom, jag har ju varit ett fan i snart fem år!
Synd dock att jag troligtvis aldrig för träffa Bou..

Men nu måste jag fixa till mig och leta efter hela strumpbyxor!


HDSL,
Hej då så länge!


Dagens låt: An Cafe - Baby king

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0