Wolfgang Amadeus Mozart och mat.

Hej där folket,


Idag har det varit väldigt kvaft i luften och det är jobbigt. Varken varmt eller kallt, helt enkelt bara klibbigt och kvaft.
Men det har varit helt okay ändå, har lånat filmen Amadeus av min vän och jag är lika kär i den filmen nu som första gången jag såg den.
Mozarts musik är underbar och jag håller ömt fast i min bok med Mozarts brev, den är ågot alla borde läsa, vilken inblick!

Kan inte fatta att det redan är Fredag, och idag är det redan en vecka sedan jag packade i mitt hotellrum på Kreta.
Och om en vecka framåt så är det snart skolstart. Känns inte så lockande ikväll...
Men, just nu känner jag doften av maten utifrån köket, det lockar dock en hel del ikväll!

Känns inte direkt som att jag har något mer att skriva om just ju..

Så, jag får ta och skriva mer imorgon.


HDSL,
Hej då så länge!

Dagens låt: Enya - May it be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0