End of the road,

Jag har gjort bort mig, eller så är det helt enkelt du som har gjort bort dig.
( I have no time for you to be playing with my heart like this! )

Jag blir så arg på dig, men mest av allt arg på mig.
( Why do you play with my head, why do you play with my mind? )

Först så ser du mig, sen ignorerar du mig.. Varför?
( How could you love me and leave me, and never say good-bye? )

Alla leenden är borta, och det så patetiskt fånigt att ens försöka.
( Each time I try I just break down and cry, pain in my head, oh I'd rather be dead.. )

Hur ska jag vara mot dig nu?
( Spinning around and around.. )

Jag får väll helt enkelt säga farväl..
( Although we've come to the end of the road, still I can't let you go. It's unnatural, you belong to me and I belong to you. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0