Twilight,

Hello people,

Dagarna går och går och idag så är det nyår.
Denna helg har varit superbra för jag har fått spendera den med min N.
Jag fick helt plötsligt lust att gå på bio så jag drog med mig henne till Rio för att se Twilight.

Hur ska jag förklara denna film?
Jag lånade förut "Om jag kunde drömma" av en vän och jag föll som en fnura.
Nu när filmen, som är baserad på boken, kom så blev jag skeptisk.. De enda gångerna jag tycker att en filmatisering från böcker har blivit bra är väldigt få. Så, med all rätt fick jag vara skeptisk.
Men ojojojoj, filmen var lovely!
På affischen vid ingången stod det "Bli förälskad du också" ... haha, jag blev nog det!
Åtminstone väldigt förtjust.
Och så föll jag lite för Justin Chon som spelar Eric Yorkie, han var väldigt söt och hade ett gulligt sätt.
And - the father of Jacob.
Hahahahahahahahahaha, läs inte detta citat om du inte vill ha en spoiler:

- Besides, Jacob have been going on and on about how much he want's to talk to you again.
- Thanks dad, you just made it all better...
- I'm just keeping it real son!

Oh, jag vill ha en egen Edward, jag vill älska och bli älskad av en vampyr.
( Jävla hormoner.... )

Men jag får nöja mig med mitt långvariga singeliv och tacka N för en underbar kväll!






Over and out,
Teddy heartBEAT



"I'd never given much thought to how I would die. But dying in the place of someone I loved seemed like a good way to go."

"You are my life now."



Kommentarer
Postat av: Nat

Ahw...verkligen superbra film! Och superfin bild :3 Jag blev förälskad jag med! haha^^,

2009-01-03 @ 17:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0