Johnossi @ Rawbar 27/11 2008

JOHNOSSI



Jag var där, den kvällen med N och A.
Det var en trevlig, rolig kväll och jag må då påstå att jag trivs som fisken i vattnet med mina käraste vänner!

Det hela började med en vanlig skoldag och vi drog sedan hem till Nattis för att förfesta lite med chips, drink, sminkning och många skämt. (Shooaboo!)
Sedan var det dags för att dra ner på stan. Vi visste först inte om vi skulle vara lata kvinnor och åka buss eller vara hurtiga kvinnor och gå. Det ledde till att vår ytlighet bestämde och vi tog bussen.
Vi kom fram i lagom tid för att stå mitt i lokalen och se allmänt lost ut, haha.

Men efter ett tag var det dags, bandet kom ut och bjöd oss på en grym helkväll!
Jag vill tacka John och Ossi för en bra kväll och be om ursäkt för de amöberna som snodde delar utav er utrustning.

Jag hoppas jag snart får se er live igen!

5 Teddy's till Johnossi.
2 Teddy's till publiken som var halvt medvetslösa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0