Relationships?

I'm not good at those, I think you know that..?

Hello people,

Jag är sjuk, eller ja - ikväll mår jag bättre.
Jag har varit hemma från skolan i två dagar och jag får panik för jag vill bara tillbaka. Det känns som att jag har missat en evighet fast det bara är två dagar..
Det positiva är ju att jag har inte varit sjuk on my own, utan jag har haft en N hemma fast hemma hos sig de vill skriva!
Så vi har delat våra sjukadagar med MMS and such - suhweet! (I hennes ära. <3)
Men det känns lite extra jobbigt att vara hemma ändå eftersom att tiden går och jag blir mer och mer nyfiken, otålig, nervös, uppjagad, studsig, fnissig, deprimerad och allt annat på grund av den otroligt trevliga människan.
Jävla hormoner.

Hur vet man ifall man tycker om någon? Hur vet man att känslorna är besvarade? Hur vet man när man ska le? Hur vet man när man ska titta bort, extra länge, blinka? Hur vet man?!
Jag har bara varit kär en gång och det var i kärleken så det var inte ett lyckat förhållande.
Sen har jag varit förälskad och det är inte samma sak.. Plus att den jag var förälskad i var över internet så hur bra var det på en skala mellan 1-10?

Jävla hormoner...
När min systerdotter/guddotter döptes sa prästen till mig att det var rist på nunnor.
Maybe I should try it out?
Man ser ju smalare ut i svart.. ha...ha.....

Det är inte lätt när det är svårt.
Jävla hormoner..




Over and out,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0