So long and good-bye,

それはあなたが非常に安いのは、みんなの書き込みについてはそれほど気シンクする必要があるのは残念だ。
正直なところ、それは子供の..



Hello people,

Jag skriver i detta inlägg hej då.
Jag ska dra mig ut p äventyr till Afrika Egypten Hurghada Makadi Bay Luxor. (Mjölkvägen..)
Det ska bli så skönt att lämna allt i en hel vecka, dock så finns det ju självklart saker jag kommer sakna.
Speciellt mina två TBG-brudar A & N! ♥

Men jag får överleva, och det kommer jag troligtvis att göra om det inte sker ännu en bussolycka.
Hur många har det inte skett i Egypten sen tre månader sen?
Jag har läst att ca 8000 människor dör i trafiken i Egypten - Suddenly it doesn't feel so safe anymore...

Men jag vill inte skriva om sådana tråkigheter nu!
För jag känner mig pepp, pepp över mina finfina vänner och min tillvaro som börjar ljusna.
( 今日あなたを見たが、私に会いしませんでした。)

Nu är det dags att säga farväl for now.




Over and out,
Teddy heartBEAT

Kommentarer
Postat av: Anonym

I think of running away,

I can't keep running away.

Can't keep feeling the same.

I can't keep taking the blame.

I wanna run with you<3

I don't care what we do,

Gotta get out of this place,

Because it feels like yesterday.

2008-12-22 @ 23:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0