Stupid girl,

Hello people,

Hur står det till med er läsare?
Hur har eran helg varit?

Min helg har varit hemsk. Om jag kunde så skulle jag radera majoriteten utav den.
Jag känner mig inte pepp över det faktum att jag håller på att exponera mitt liv såhär men jag vet inte vart jag ska ta vägen med mina tankar ikväll..

Jag känner mig totalt blåst, idiotisk, fånig och totalt bortgjord.
Hur kan man för en sekund bli så jävligt naiv och nästintill patetisk av ett leende?
Isn't it ironic?




Over and out,

Kommentarer
Postat av: Nat

Du är varken idiotisk, blåst, bortgjord eller fånig. Du är helt normal, sweetie ;] Haha, du kommer väl ihåg det jag sa om att jag blir nervös när jag ska betala saker och ting i kassan...? Det blir så gumman, men det blir bättre med åldern ska du se, höhö. <3

2008-12-08 @ 10:42:58
Postat av: Anonym

Förresten har jag saknat dig, vi har inte pratat på hela helgen jue! <3 och ooh ja, en dag med my chem-gänget skulle vara underbart! :3

2008-12-08 @ 10:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0