Tudelidudeliluuuuhuu,

Hello everybody,

Jag är tillbaka efter en vecka i Egypten och julfirande hos min allra käraste syster.
Jag kan knappt beskriva med ord hur mycket jag längtar tillbaka till Röda Havet..

Eftersom att det är mycket som har skett under den veckan så tar jag allt punkt för punkt:

- Männen,
Jag fick aldrig vara ifred!
Seriöst.. De var efter mig som sockerberoende efter socker, helt sjukt!
De hälsade alltid med att säga "Hello, you are so beautiful." och de skulle närma sig, ta ut stolen åt mig när jag skulle sätta mig, säga återigen hur vacker jag är, kalla mig för prinsessa och de kallade mig även för Nefertiti.
Det var även en ung (vacker) man som kom fram till mig i Karnak templet och sa "You're very beautiful, may I take a photo of you Nefertiti?"
Haha, jag har nog aldrig varit så ppaff som då! Men jag ska inte avslöja mer här eftersom att jag vill dela det med mina vänner först.

- Maten,
Eftersom att vi hade All Inclusive så fick ju självklart äta buffé hela tiden... Jag har då aldrig ätit så mycket mat och gått ner i vikt samtidigt! Det var då banne mig bra mat!

- Öken,
Det var öken... Skämt åsido!
Öken består av tre S - Sand, sten och SKRÄP!

- Kulturella,
Jag älskar historia och jag respekterar historia men efter utflykten till Luxor så har jag fått en helt ny högre respekt - helt farscinerande.. Jag har aldrig skådat något som konungarnas dal.. Wow...

- Havet,
Sist men inte minst.. Havet! Röda havet!
Jag älskar Röda havet, jag har aldrig simmat i något så vackert..
Utanför vårt hotellrum, 200m strand + hav så hade vi ett korallrev, fullt med fiskar i regnbågens alla nyanser och rockor, bläckfiskar och även världens största musslor!
Jag har aldrig varit med om en sån cool känsla som när man kom flytande på midjedjuptvatten för att sedan se hur allting öppnar upp sig till världens största paradis-akvarium...
Jag längtar tillbaka så mycket att jag skulle kunna gråta!


Jag lovar attt berätta mer om min resa för er sen, men först så ska jag berätta allt för mina käraste vänner.
Jag har saknat er.


God Jul och glad fortsättning!




Over and out,
Teddy heartBEAT

Kommentarer
Postat av: Angie

Längtar tills att få höra mer.....

Saknat dig <3

2008-12-26 @ 21:21:30
URL: http://angelicasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0