Where to live?

Hello people,

Jag håller på att gallra bort lägenheter jag har funderat på. För snart är det dags att boka, så att jag har någonstans att bo när det väl är time to go.



Denna lägenhet har jag dock fallit för, jag tycker den är grym - at least in my fantasy.
Tänk så mycket jag kan göra med denna lägenhet under två år.
Om man tittar på grunden är det västerländskt/japanskt. Det är trägolv i köket/vardagsrummet och tatami mattor i sovrummet.
Sängen är väll sådär, jag skulle gärna vilja ställa undan den och göra plats för futon men det får vi väll se hur det blir när jag väl kommer fram.
Jag planerar att boka denna lägenhet men vi får se. Att pendla är inget jag hade tänkt mig, men som blir ett måste om jag väljer denna lägenhet. Hmm, det är inte lätt...

Men det finns ännu en lägenhet jag har kollat in. Även den är skitsnygg men där har jag ingen matplats utan där är den inkluderad i vadrdags/sovrummet.

Det blir till att tnka lite över detta.





Over and out,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0