Baby come back to me,

Hello there people,

Det var ett tag sen men nu är jag här återigen.
Jag har nyss kommit tillbaka från en veckas lov som innehållit skratt och magont.
Jag var sjuk i tre dagar, var med N, på födelsedags fest och barnvakt. Ett bra men kort lov.
Just nu sitter jag i datasalen och filosoferar för mig själv. Jag lyssnar på tre ungdommar som blir arga på skolans datorer för att de inte fungerar som de borde och är sega. Well, that's life. At least they work and we have computers...


Jag känner mig nedstämd idag. Och mestadels för att jag vet nu att den människan redan är med någon.
Emotions and feelings are so confusing, why do we even need them?
Det är inte lätt när det är svårt, det är något jag alltid säger till andra och det är något jag får börja säga till mig själv.
Idag är det verkligen en opepp dag, I wish it could end soon.



Over and out,
Teddy heartBEAT 

Kommentarer
Postat av: Nat

Men den slutade ganska bra :]

2008-11-05 @ 09:54:09
URL: http://solongsuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0