Back again,

Hello people of the world - every boy and every girl,

Jag är tillbaka efter en pause jag inte har förstått varför jag har tagit från bloggen.
Men as I just wrote, I'm back. Och jag kan inte påstå att jag mår bättre, egentligen gör jag det men det är en stor del utav mig som inte gör det. Confused?

De som verkligen känner mig vet att det finns en sida av mig som inte är positiv, och det är inte att jag är elak eller något sådant utan det handlar om hur jag ser mig själv.
Jag vill inte vara personlig här, det är knappt så att jag kan vara så personlig ens för mina bästa vänner men ikväll mår jag dåligt och vill bara skriva av mig.

Var inne i city idag med A & N. Det var lika kul som vanligt, vi gick bland annat in på Monki där jag köpte mig en liten väska och en söt tshirt. Men där mitt bland aalla kläder hittar jag en klänning, en svart klänning som ser ut som den Eliza Cuts har på sig när hon var tillsammans med Gerard Way. Jag dog lite och ville pröva den på en gång - a big misstake.
Sedan gick vi vidare in på Vero Moda för att pröva nyårs klänningar, hittar två stycken den ena satt värre än den andra.

Känns väldigt genant att skriva detta här, men jag ser snart inget positivt med mitt utseende. Och det är inte allt för bra..
Om jag kunde skulle jag lägga mig under kniven och göra om det mesta, och troligtvis sluta med att antingen likna The Catlady eller Eliza Cuts. (Less likely.)

Pricken över i:et är att jag inte ens orkar bry mig om en del saker andra upplever dagligen, bland annat kärlek.
Kärlek är enligt mig överskattat at the moment och jag tänker inte ens bry mig om den det minsta. Bättre det än att låta hjärtat skaffa falska förhoppningar.


Over and out,
Teddy heartBEAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0