Tänk om man kunde få vara någon annan,

Hello people,

Hur står det till?
Själv är det inget vidare.. Igår kväll var jag och såg på Johnossi tillsammans med N & A, det var riktigt kul!
Bandet förtjänar högsta poäng, men publiken kunde gå hem. Ingen dansa förutom de fullaste längst fram och sedan de andra stod stilla med sina ölflaskor.. Avslutningsvis så är det någon som snor med sig tamburinen, en pedal och något mer.. För flera tusen, gud så underbara människorna är i denna stad - NOT!

Idag såg jag en viss person, som log och jag smälte lite grann.. Jag hatar att medge det, men så är det.
Och jag hatar alla tankar som medföljer och och även de känslor som kommer med paketet. Usch..
Sometimes it's too much - och idag var det en sådan dag.

Tänk om man kunde få vara någon annan, än just att vara sig själv.



I'm tugging at my hair,
I'm pulling at my clothes,
I'm trying to keep my cool and I know it shows,
I'm staring at my feet and my cheeks are turning red,
I'm searching for the words inside my head cause I'm feeling nervous,
Trying to be so perfect,
Cause I know youre worth it...youre worth it... you really are..



Tänk om jag vore en annan, då skulle jag vara med dig.



Over and out,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0