Dancing in the moonlight

Hello there,

Jag sitter just nu i skolans datasal, återigen som i förra inlägget - men denna gång med flickan som inte var där förra gången.
Vi diskuterar hur vi ska arbeta med ett visst projekt och hur vi ska gå till väga med det hela. Väldigt intressant om jag ska skriva det själv.
Min första måndagslektion har precis slutat och tack för det! Mot slutet var min mage utsvullten, frukostbrist, och mitt huvud höll på att ramla av på grund av uttråkning och trötthet.

Helgen har varit väldigt intressant. Spendare lördagen med att gå på marknad och sen dra ut för första gången på krogen. Och det var med fyra andra härliga brudar och det var skoj.
Jag träffade på lite folk jag inte sett  på evigheter och jag blev 'uppvaktad' av ett creep.
Jag spendera majoriteten av tiden med min nya vän och vi dansade hela natten lång på det icke existerande dansgolvet!
I had a good time and I so want to go out again.

På söndagen åkte jag hem från J, en av brudarna som var med och jag sov över hos, och när jag kom hem så spenderade jag en del av mitt liv med att kolla på Batman: The dark Knight.
Jag känner mig sjukligt kär i The Joker - The Joker as The Joker not as Heath Ledger.
Jag kan inte förstå hur en roll i en film kan sätta sånna djupa spår i en tittare..
För att citera lite utav en vän, så vill jag vakna upp efter en lång natt med honom och märka att andra sidan utav min säng är tom, eller.. Där ligger hans kort och ett rött läppstift och när jag kollar mig i spegeln så har han även målat mina läppar.
Lovely..

Nu måste jag sluta drömma.


HDSL;
Hej då så länge!


Dagens låt: Oh my god by Pink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0