Je m'appelle Teddy,

Hello hello,

Förlåt för försening utav skriveri.
Jag har mått väldigt dåligt, vet inte varför men huvudvärk, trött, väldigt varm och illamående. Låter som att jag vore gravid men det kommer nog ta ett bra tag innan jag kommer komma med en sån glad nyhet.
För nu har jag bara mått dåligt, men det blev bättre när min käraste far kom hem med min mobil (som jag hade glömt i bilen han har till jobbet) och en present till mig.
Jag fick andra säsongsboxen av The Golden Girls och Sex and the City filmen!
Jag blev så glad att jag tog en huvudvärkstablett och lade mig i sängen och började kolla på The Golden Girls.
Sedan kom jag på att jag hade glömt bort att kontakta mina vänner om att jag mådde dåligt så jag startade min mobil och kom då på att när det är sen eftermiddag så vet dom ju i alla fall att jag har varit hemma från.. hehe, konstigt annars..
Men jag startar mobilen och får syn på att jag har fått tre sms, och ett ifrån N.

"Hej snutt! Vart har du tagit vägen? Jag saknar ju dig!
- Puss & Kram <3"

Jag blev så rörd att jag blev tårögd.
Puss och kram på dig med. <3


Det var ett inlägg som skrevs igår men som jag glömde posta, så det får komma med dagens.
Och hej där - igen!
Jag sitter just nu i datasalen och skriver, och försöker komma på lösningar inför musikal-problem som har uppstått.
Men det är lite utav sekretess så jag kan inte berätta det för er.
Fast ni kan få veta något helt makalöst - jag har JEANS på mig! Jeans! Teddy har JEANS på sig! Jeans!
Och det är mörkblåa vanliga jeans. Jag har banne mig inte haft det sen tvåan... Detta är skrämande.

Men nu måste jag fortsätta jobba,

xoxo Teddy heartBEAT.

Kommentarer
Postat av: N

ja, helt knasigt..Vad ska du komma med nästa vecka, liksom, magtröja? (hahaha)

2008-10-25 @ 22:42:36
URL: http://solongsuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0