Black roses red

Good evening everyone!

Tonight I'm bored, in love and out for something diffrent to happen.
So, I will start this post by writing some comments of stupid american laws.

Dumb Laws
American Laws
State Laws: Washington

"It is illegal to pretend that one's parents are rich."
We're lucky this law doesn't exist in Stockholm!

Dumb Laws
American Laws
State Laws: New Mexico

"Idiots may not vote."
Ah, man! Why don't we have it here?


Eh.. enough with the english!

Hej där gott folk!

Hur står det till ikväll?
Jag håller på att plugga inför ett svenska prov imorgon. Lite mindre kul, för denna epok känns så jädrigt stor att jag blir nervös. Men jag vill skriva ett tag här nu istället.

Idag har det varit en vanlig skoldag, hatar måndagsmorgnar ibland.
Börjar med nutida konst, ett ämne som kan vara intressant men är inte det på grund av vissa omständigheter.
Sen är det visserligen filosofi, which I like alot but after that... Religion! Och sedan projektarbete och sist men definitivt inte minst - psykologi!
Jag saknar att ha japanska, men jag har inte tid för det.. Men vilken nytta jag skulle ha utav den!
Jag har lärt mig mer och mer under sommarlovet och jag blir bara bättre och bättre men jag är milslångt ifrån den perfekta japanskan jag vill kunna.
Nog om det.

Är det inte intressant hur människor förändras? Hur saker förändras? Hur hela världen förändras?
Jag tycker speciellt mycket om när världen förändras åt rätt håll, när man finner en fin människa att tycka om, en som bara finns där och som man känner att det gör inget att man är sig själv med.
Ni vet vännen jag nyss har återfunnit, jag vill tillängna ett par rader åt denna människa:

Du är så himla jag vet inte men jag tycker om det. Nu låter jag som en riktig fåne. Helt galen.
Det stämmer nog lite också. Lite för bra kanske men det skiter jag blanka fan i, för varför bry sig om vad andra tycker när det gäller personliga saker?
Du har en härlig personlighet, du är en härlig person. Du får en att lysa upp i mörkret och le, tack - tack för att just du står ut med mig.
Tack. <3


Song of the night: Welcome to the Black Parade by My Chemical Romance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0