Protect me from what I want,

Hello there,

Hur står det till denna dag?
Själv sitter jag, previs som i alla andra inlägg, i datasalen. Verkar lite som att jag bor här men det gör ijag inte, hehe.
Men när ens lektion slutar way tidigare eller så, så skapar det längre vänte tid till bussen som väljer atty gå en gång per sekel.
Men I will survive, för jag har klubbor och choklad och jag är nöjd. Eller rätt så, mer än vanligt och det är banne mig väldigt bra!
Men det känns så skönt när livet helt plötsligt bara vänder. Man står och kollar mot rakt fram men plötsligt så kollar man åt sidan och ser att det står någon brevid en, man är inte själv. 
Tack N.

Nu är det fredag, it's friday I'm in love.
Och det stämmer nästan, för jag har en liten thing, som snart kommer gå över, för The Joker.
Lite sent att få det nu när en utav denna tids bästa skådespelare har lämnat oss. Men still.. Vad gör det?
Heath spelar The Joker så bra! Helt fantastikt bra! Och det är helt underbart vad han spelar bra!
Han förtjäner all hyllning, även fast han inte längre är med oss.
Nu låter detta inlägg lite depp (hehe Johnny.... ^^) så... Hmmm, jag planerar på att beställa tid för en till tattoo!
Jag vill gärna ha en i nacken, ett ord, och jag vet vilket men jag vet inte direkt designen än men så vill jag även ha ett ord på min andra handled och i ena armvecket sen en vid fotankeln.
Min vän vill tatuera in ett ankare där, vilket jag tycker att hon ska göra för det kommer bli skit snyggt!
Dock vill inte jag ha alldeles likadant... Så, kanske ett hjärta? Nej, notter! Noter borde vara väldigt lovely nere vid ankeln, neat..
Haha, ni skulle höra hur det låter just nui i datasalen, helt tyst förutom jag som får det att snattra som en k-pist med mina fingrar som febrilt dansar över tangentbordet!

Jag måste snart ta att avrunda men vet ni, på söndag kommer min N. *finger on the cheek - kiss* ( <- Internet!! )
Och jag längtar, så mys det kommer bli. Vi sdka äta potatis, köttbullar, brunsås med lingonsylt och sedan någon god efterrätt.. Borde överraska henne med något - men vad?
Förhoppnings så lackar inte Vuze, så vi kan kolla på The Dark Knight och hon får se och kanske även förstå varifrån min "besatthet" kommer ifrån. Hihi!

Men nu måste jag lämna denna sal och bege mig till en toalett, fixa mitt smink och sedan vara riktigt duktig och gå till bussen.


Idag blir det inget HDSL eller dagens låt, utan kort opch gott:

Puss puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0