RINGO THE MUSICAL

Konbanwa minna-san!

Jag har haft lite för mycket att göra på sistone så något bloggskrivande har det inte blivit av.
Men nu blir det av och jag kommer skriva en del inlägg ikväll om olika saker så att det blir en update!

Först ut är musikalen, musikalen RINGO.
Ringo är skriven av Birgitta Götestam och handlar om en 18 årig tjej som heter Charlotte, men kallas för Ringo, som är trummis i ett källarband och hon blir känd och allt går upp och ner.
Storyn kan vara lätt att känna igen sig i när det gäller drömmar om att bli känd, träffa mogna män eller kanske åka till ett hav.
Men den känns lite för tunn på vissa ställen och jag skulle mer än gärna vilja ändra en del klichérepliker.
"Hela vintergatan följer dig på färden" Jahapp....

Men vill ni veta det tuffaste?
Jag är regi-assisten!
Och jag är även med i produktion, vilket betyder mycket roliga uppgifter komma skall och jag kan knappt vänta!

Premiären kommer att vara den 20 Mars 2009 och ni som vill komma och kolla får hålla er uppdaterade på:
www.eskilstuna.se St Eskil - Estetiska pogramet - Musikalen Ringo - Blogg

Och ni kan lyssna på de dåliga låtarna på:
http://magnus.fermin.se/ringo/ringo02.php


Men vi kommer göra den så jädra bra, ni ska få se!


HDSL;
Hej då så länge!


Dagens låt - When we were young by The Killers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0