Snurra min jord igen

God morgon gott folk,

Jag sitter i skolans ena datasal alldeles för mig själv för flickan jag alltid träffar nästintill varje morgon är inte här, till min stora förvåning.
Men om det är tåg problem så kan det vara orsaken till varför.
Fast hon kanske är sjuk? Vem vet, inte jag men jag ska senare ta reda på det. Först vill jag berätta en sak för er, eller kanske berätta inte är det rätta ord men åtminstone låta er få veta något jag finner vara väldigt fantastiskt.

Varje dag, varje vecka, varje månad, varje år, träffar vi på andra människor. Vi skapar kontaker, en del starkare än de andra. Men de som var svagare kan alltid bli starkare och det starkare kan bli svagare men även de starkare.
Sen har vi även de som pendlar mellan starkt och svagt.
Det jag har berörts utav är en lätt variant av pendlaren.

Jag hade en vän för ca två år sedan. Vi var starka ett litet tag men det dalade helt plötsligt ut och vi gick skilda vägar men så helt plötsligt har vi åter fått "upp ögonen för varandra" och jag menar inte inom kärlek utan vänskap (som är en annan variant av kärlek). Och jag vill tala om att det känns väldigt bra, och jag menar det verkligen!
Snurra min jord igen är precis vad vännen gör för jag känner hur vi har mer och mer gemensamt och det känns underbaert!
Människor som denna är svåra att hitta och jag ska verkligen skatta mig lycklig för att jag har just denna människa som vän.



We're living in a mad world but I've found something to believe in.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Om det är mig du skriver om så är jag helt berörd!

Jag känner samma sak! Du är one of a kind, min vän<3

Vi ses imorrn min plutt! pussar

2008-10-12 @ 18:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0