The Black Parade goes to London,

                                            

Hello there my friends,

I'm happy and happy and did I just mentioned that I'm happy?
Jag har spenderat gårdagen med N och även denna kväll kommer vara med henne. Vi ska på Aloe-Vera party hos min  syster och sedan sover N över. Sweet!
Igår spenderade vi en del utav kvällen med att kolla på "Behind the scene and behind the name" med My Chemical Romance. Det var väldigt mysigt om jag ska vara ärlig. Och det är ett gäng väldigt härliga killar och de står för så mycket som även jag står för! (Tack!)

Men det ska jag inte ta upp i detta inlägg. Det jag vill berätta för er nu är vad jag ska göra den 20 Maj 2009.
Jag ska till London, darlings! London! London is calling!
Och jag ska dit med N, i fyra dagar, fyra underbara nätter i London med en underbar vän och mycket skratt och leenden.
Jag frågade henne igår och hon sa jag (haha) till att följa med! Medans alla andra går på bal är vi ute och partar i London (förhoppningsvis så får man se The Cure, McFly, Alan Rickman eller så.....)!

Åh, det känns så spännande, och det blir även min första utomlandsresa utan föräldrar...
Haha, dags att känna sig vuxen. Eller hur?
Det är sjukt dock, hur jag och N kan åka fyra dagar till London, och det kostar lika mycket somk att en utav skulle gå på balen. (Och hotell pris är inkluderat.)
Men det kommer bli en fantastisk upplevelse! The Black Parade is going to London.



xoxo,
Teddy heartBEAT ~

Kommentarer
Postat av: Nat

Det kommer bli helt otroligt, underbart fantastiskt :D Längtar som bara den!

2008-10-22 @ 12:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0