Good morning starshine The earth says Helloooo,

Ja, god morgon allesammans.

Just nu sitter jag och skriver i bloggen och lyssnar på ljudet från min tv som visar ett utav mina favoritavsnitt  från Förhäxad.
Idag börjar inte skolan förns klockan 13:00 och då ska klasser samlas för sig och prata om vad som hände igår.

Idag känns det inte direkt som att det som hände igår faktist hände..
Och det är rätt så skönt, men jag vet inte vad mer jag kan tilläga..

Idag, om det hade varit vanlig skoldag, så hade jag troligtvis varit Lelles hårmodell.
Jag tycker så mycket om att fixa till håret på alla möjliga vis och vänster men att sedan ha någon som fixar något häftigt/snyggt/fierce/neat med det åt en är ju även det awesome.
So, maybe next week.


Det som jag ska ta och fokusera på nu är att äta en tidig lunch, för idag ska jag byta bank och boka flygbiljett.



Over and out,
Teddy heartBEAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0