Hello dear friends,

For the time we spent,

I förrgår blev jag, Nat och Angie blivit intervjuad för P3. Suh-weet!
Ni kan höra oss på radion om några dagar.

Annars så händer det inget speciellt, sitter i datasalen och chattar med Nat som sitter brevid mig..

- Jag älskar lampor, det är fint...
- Ja, det är fint.


Jag älskar våra IQ-befirade samtal!

Denna vecka är full och packad (internt...) med händelser!
Biokning av biljett till Japan, besök på högskolan jag inte ska gå på, Arbetsförmedlingen idag med hopp om att finna någon från Japan och sedan tatuering på fredag!

Känns väldigt bra, men jag börjar bli fundersam över om jag verkligen kommer bli nöjd med resultatet.. Jag har hört mycket gott men också ont från olika håll.. Fast det såklart, det görs det ju i princip om alla tatueringsstudior.



Jag längtar efter att åka iväg till Japan. ( watashi no yume da. )
Det känns inte att jag ska åka, men jag längtar.
Aya, Takao, Aki, Megumi, Tinami, Haruka, Itachi, Vicky.. Jag vill träffa alla!
Jag vill förverkliga minna drömmar, för man lever bara en gång med det nuvarande livet - varför inte gör det bästa utav det?



Jag tänker göra det,
Teddy heartBEAT ~

Kommentarer
Postat av: E.M.

ÄR... Itachi han som jaaaaaag döpt till Itachi? För om det är det, fota honom massor och skicka MMS, eller nåt. Han är... för snygg. I'd go straight for him. Och Ryuhei. Mmm.... Ryuhei... droolz

2009-02-19 @ 12:58:44
URL: http://elitamiklos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0