Tillfälligt Avbrott,

Hello people,


Det är söndag morgon, det snöar utanför mitt fönster och jag drcierk varm choklad och lyssnar på Robert Smiths vackra röst som sjunger ".... And the pictures are all I can feel..." , vackert.

Jag känner mig nerstämd idag, det är mycket som går runt just nu.
Men jag hade en sådan trevlig kväll med Aya på msn, det värmer att veta att det finns någon så rar som hon.
I can't wait to see her, and living the dream in Tokyo.
Jag pratade även med Takao, och han har redan bestämt själv att han ska vara den första att träffa mig, därför kommer han hämta upp mig på flygplatsen.
Vi får se, men om han gör det så.. kommer jag säkert göra något man inte ska göra in public i Japan, haha.
( Och för er som inte vet så är det pussar jag menar. )



Jag har börjat funder mycket över mitt utseende.
Det är mycket jag inte tänker dela med mig, men för att få lite tips och idéer från er läsare så kan jag tala om att jag vill bli blond igen. Jag saknar att vara blond. Men jag är lite orolig över att håret är för kort för att det sk se bra ut.
Mitt hår passar säkert i rött men det är snart lika tråkigt som brunt.. ( No fence, men på mig är det det. )
Sedan så funderar jag på om jag ska pierca mig, vart i sådana fall och ska jag boka in en till tid för tatuering innan jag åker till Japan?
S O S, please someone help me..



Annars..
Så kan jag berätta att jag har fortfarande inte fått något jobb och jag tackar Finanskrisen för den dåliga insatsen.
Vet inte hur det kommer bli med London nu, men vart vi än hamnar i världen så kommer det bli en hejdundrande härlig vecka, för vart vi än hamnar i världen så är jag där med Nattis.

Annars..
Så vill jag ge ett stort grattis i efterskott i bloggen till min vän Angelica.
Hon har nu tagit sig tid med att fylla 19 år och det ska vi vira nästa lördag!
Vad är bättre än att spendera Alla Hjärtans Dag med de vänner man älskar mest?

Annars..
Så kan jag även tala om att jag ska till Falun om en vecka.
Ska spendera sportlovet med min allra käraste syster, titta på The Golden Girls, plugga inför Högskoleprovet och njuta av tiden med henne. Vi har tyvär inte setts så ofta på sistone..

Annars..
Så avslutar jag detta inlägg.
Det är ändå dags att börja plugga psykologi.




Varma söndagshälsningar,
Teddy ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0