And the fucking morning arrives,

Oh well, we can't always be sunshines..

Hello there people,

Idag är jag inte på mitt bästa humör, och det är lagligt att ha sådana dagar.
Det hela började med att jag vaknade upp för sent för att kunna fixa mitt hår och den outfiten jag hade tänkt mig.
Sedan var det bara att slänga i mig frukost, den ena mackan råkade klantiga jag tapa och därför fick ena hunden den.
Jag tittade på klockan och insåg att jag var tvungen att göra mig iordning för att gå ut till bussen.
Moder min gick med mig och ut och precis när jag kommer ut från grindarna ser jag bussen åka förbi busshållsplatsen men som tur var (det tursamma denna dag..) så såg busschaffören mig och stannade så att jag fick komma på.
Sedan så var den andra "pendel" bussen försenad på grund av att den hade fastnat i en backe.
Vilket ledde till att jag blev lite sen in till stan och missade att säga hej till Ollie.

Jag vill knappt ens påpeka oddsen för vissa saker i skolan idag men jag kan påpeka att dom var ej uppskattade utav mig..




Over and out,
A little bit pissed teddy heartBEAT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0