ANTM 11

Hello there people,

Jag sitter just nu i vardagsrummets ena fotölj och tittar på America's Next Top Model 11.
Det är väldigt intressant att se hur det alltid, och då menar jag alltid, uppstår onödiga bråk.
Denna kväll så anser Elina och Marjorie att de blev förolämpade av bland annat Samantha och Sheena på grund av att de är européer.
Well, man tar alla allting på sitt egna sätt, men jag anser att det var överdrivet.
Man kan inte skylla allt på sin barndom, låt mig påpeka Tyra Banks utbrott i tidigare säsong där hon själv sa att man få ta lärdom och sluta se sig som ett offer.

"Det viktiga är vart du är på väg, inte vart du kommer ifrån!"
- Sheena, ANTM 11.




xoxo,
Teddy heartBEAT ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0