Farväl förtjusande sjöman,

Good evening folks,

Jag loggade in för att skriva ett sista inlägg innan jag försvinner ut på äventyr i Uppsala.
Packingen är fortfarande inte fixad, så det blir nog till att panikpacka imorgonbitti.
Sedan.. what to wear?

Jag tittade runt på olika alternativ inför min och Nattis semester.
London kommer bli dyrt, och om vi inte scorar och får varsinna jobb snart så blir det till att vi drar iväg på en sista minuten.
Jag tittade runt även på de alternativen och fann att vi kan, om turen är på vår sida, hamna i Mexico, Florida, Egypten, Indien, Thailand, Spanien eller Jordanien. ( Dock vill inte jag direkt till Jordanien... )
Men hur mysigt vore det inte att åka till Mexico? Florida? Tillbaka till Egypten?!
Jag vet en sak i alla fall och det är att vart vi än hamnar så kommer vi ha det stör tbra!

"- Men ass är ett bättre ord än stjärt."

Våra IQ-befirade konversationer ( som snart skapar migrän hos Angie ) är underbara.


Så med detta skriver jag nu God natt, trevlig helg och vi hörs på Söndag!





xoxo
Teddy heartBEAT

*

Kommentarer
Postat av: Nat

Ja gud, ja. Vi kommer ha det alldeles underbart vare sig det blir mexico, florida, egypten, london eller madeira :3 <3

2009-01-16 @ 22:30:15
URL: http://solongsuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0