Get your musicplayer and answer this,

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.



1. Hur mår du idag?
I'm so sick.
( Nej, men jag har haft ont i huvudet.. )

2. Kommer du komma långt i livet?
There are worse things I could do.
( Haha, va? Är det värre saker jag kunde göra än att komma långt i livet? )

3. Hur ser dina vänner dig?
Maneater.
( Really?! )

4. Kommer du gifta dig?

Once upon a dream.
( What does that mean? )

5. Vad är ditt livs themesong?
With every bit of me.
( Det var väl inte den jag hade hoppats på.. )

6. Vad är ditt livs historia?
This is the life.
( Men hallå?! )

7. Hur är skolan för dig?
Cell block tango.
( Hahaha, score! )

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Take me or leave me.
( Låter som en bra filosofi. )

9. Hur kommer imorgon vara?
Lawrence.
( Will I meet my one true love?!? )

10. Vad är det bästa med dina vänner?
It's a heartache.
( Haha, say what? )

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Forget it.
( Okay.. )

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Kiss me.
( Their's nothing better than a good kiss! )

13. Hur är det med ditt liv?
Crucify my love.
( Det var inte allt för uppmuntrande.. )

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
You don't know what love is.
( Men vad är detta, ska jag behöva dö helt jävla olycklig?! )

15. Hur ser världen på dig?
Q.
( Det säger mycket.. )

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
I need some sleep.
( Egentligen inte, jag har sovit bort denna dag.. )

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Respect.
( Suh-weet! )

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
My hump.
( Hahahahah! )

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Stripped Pt. .
( Ojoj! )

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Butterfly.
( Livet ska vara som en fjärils sommardag. )

21. Kommer jag någonsin få barn?
Disco inferno.
( Okaaay? Tvillingar? Den ena får heta Disco den andra Inferno.. )

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Because I want you.
( 'Course! )

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Back to basics.
( Sounds.. well.. boring.. )

24. Vad är några tips till mig?

Bara för mycket.
( Like I didn't know that already! )

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Dancing Queen.
( Sounds good to me! )

26. Vad är min danssång?
Suneshine on my window.
( Låter som ett dansbands-jingle men det är det inte! )

Kommentarer
Postat av: Nat

:D

2009-01-11 @ 14:51:35
URL: http://solongsuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0