Hello boogie-man,

Or hello to just you readers,

Det är snart midnatt och det enda jag gör är uppdatering utav min blogg, samt tittar på Förhäxad.
Jag har, som skrivet innan, börjat titta om på alla säsongerna från första till sista. Och det går undan, jag är snart klar!
Förhäxad, är enligt mig, underskattat och det kommer, förhoppningsvis, alltid ligga mig varmt om hjärtat.

Gårdagen var en dålig dag som slutade bra nära nattens timmar.
Jag spenderade kvällen med att gå runt och lämna in CV:n tillsammans med Nattis, vi fikade sedan på Wayne's Coffee och fortsatte sedan hem till henne.
Vi drog ut på promenad med Diesel, hennes dunderhund, och sedan fortsatte vi våra IQ-befriade samtal i hennes säng.
Jag fick äran att zappa på tv:n och det var guld värt för jag zappade rakt in på La Ink - avsnittet med Frank Iero!
Vi dog båda två. ♥



So long and good night,
Teddy heartBEAT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0