Hello cupcake,

Hello people,

Jag är nu i skolans datasal och filosoferar för mig själv, eller ja.. jag har två vänner här som håller mig sällskap.
Jag försökte nyss övertala Remix att börja blogga men han påstår att han inte har tid, yeah right...
Angie är en duktig flicka, hon arbetar för fullt med en uppgift och vi undrar båda vart Nat har tagit väge.
             
                                                        ( RÄDDA NAT, DÖD ELLER LEVANDE! )

I vilket fall som helst så är det tisdag, vilket betyder att det bara är två dagar kvar till fredag, vilket betyder att det är två dagar kvar till Uppcon, vilket betyder att det bara är två dagar kvar tills jag får träffa u47, Sasei och Chassie!
Jag ser fram emot det.

Men återigen, som jag skrev inatt så mår jag inte direkt bättre, och jag tycker synd om mig själv men på grund av brist på annat att göra så tänker jag använda denna tid till att lägga in lite olika inlägg, my blog - my business.




xoxo,
Teddy heartBEAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0