Hello I love you,

Hello people,

Jag sitter, as usual, i datasalen men denna gång brevid Nattis.
Hon är en ortroligt sött liten pöt och hon sov till och med över hos mig igår!
( För stunden så skriver hon ut flyers om sin bortsprungna katt som jag innerligt hjoppas kommer hem snart! )

Vi spenderade gårkvällen med att kolla på House of Wax ( som hon inte hade sett än.. pinsaaamt! <3 ) och dricka lite gottigotti drinkar.
Jag skulle kunna bjuda på receptet men kanske någon annan gång och någon annanstans, känns inte alltför peppt att dela med mig av sånt här..
Anyways, efter ett tag snackade vi bara om det mesta mellan himmel och jord och fann det väldigt intressanht att vi båda hatar just dessa tre saker: svamp, lök och smörgåsbord.
Det är äckliga saker som inte bör ätas.


Men det är dags att hjälpa till med printning,
Ted ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0