I'm sick of this shit,

Hello people,

Jag är sjuk, vilket är väldigt väldigt tråkigt.
Jag avskyr att vara sjuk. Jag hostar hela tiden, mitt huvud känns tungt och det enda positiva är att jag har fått lega i sängen hela dagen. Nästan i alla fall, mor min hjälpte mig att möblera om så nu är det helt nytt och fräscht i mitt rum.

Jag är avundsjuk på folk som verkligen har det underbart snygga utseendet, en utav dem är  Akemi som är en Suicide Girl.

Jag avslutar detta inlägg med en bild på henne och en hälsning till mina vänner, jag saknar er.


xoxo
Teddy heartBEAT

*

Kommentarer
Postat av: Nat

Jag saknar dig med! <3

2009-01-14 @ 12:45:45
URL: http://solongsuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0