京 is one cute ass shortie!

Hello people,

Jag har haft en rätt så alldaglig dag.
Började dagen med att vakna 07:30 för att sedan somna om på grund av feber och vakna igen 08:10 och inser att jag har en buss som inte är bra att missa.
Jag gjorde mig iordning, satte upp håret för att få en Marie Fredriksson-kort look men det failade.
I vilket fall som helst så åkte jag in till skolan, träffade på Angie i datasalen som talar om för mig att religionslektionen var inställd, så det var bara en lektion under denna dag..
Det var en enda intressant lektion, Psykologi B.
Jag är väldigt förtjust i att studera psykologi. Det är så intressant!

Jag avslutar detta inlägg med,

xoxo
Teddy heartBEAT ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0