It's friday I'm in love,

Hello people,

Jag sitter och skriver i bloggen i skolan och jag har rätt så neutralt roligt.
Det är egentligen lektion nu men jag har inget att göra så jag låter tiden gå med att sitta brevid Tinis och fnissa, samt irritera mig på den korta sladden till datamusen..

Well, jag har börjat kolla om på alla säsonger med Förhäxad igen. Jag älskar fortfarande det pogrammet, and I'm proud of it!
Jag har även hittat Book of Shadows på Ebay, me do so want want want!
Dock är jag en fattig kyrkråtta som lever på vatten och vatten, so no book for me - shame!
Fast jag har ju säsongsboxen så jag överlever.

Jag drömde inatt att jag hade en katt, nejmen jag drömde att jag hade en rätt så speciel man och jag vaknade med smärtor i ryggen.
( Jag antar att 80% av er läsare tänkte något perverst men nej, jag drömde att vi bråkade och slogs. )
Dock så var lösningen till mina smärtor att jag hade sovit i en dålig position och därigenom fick jag ont i stackars ryggen..
Rolig information, eller hur?

Sedan så ska jag tala om att det snart är dags för mig att skaffa min tattoo tillsammans med Nat, det är snart 4 veckor kvar!
Och det är bara 7 dagar kvar tills det är dags för Uc, innehållande u47-sama - Saisei och en Chassie, fun fun fun!



See you at Uc folks!

xoxo
Teddy heartBEAT


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0