☆ Midnatts mörker smyger sig på,

Jag avslutar dagens bloggande med att skriva att jag inte mår bättre, men jag kan knappt vänta efter att få komma iväg till skolan imorgon.
Jag struntar i vad folk säger, jag ska dit!
Haha, låter det egentligen inte lite sjukt att man vill till skolan när man har chansen att få vara hemma och vila ut sig?
Äsch, jag måste avsluta nu.

Men jag hoppas ni alla andra håller er irån att bli sjuka, för så som dem pratar på nyheterna nu så är det en väldans stor epedemi på väg och den har ju i och för sig redan börjat men det skulle bara bli värre..
Mindre roligt, jag vill inte ha influensa!



Men nu är det nighty night, sweet dreams and sleep tight ☆,
Teddy heartBEAT ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0