My Dear Wizard,

☆ Hello people,

Första inlägget för det nya året. Spännande!
Jag kan börja med att tala om att nyår var mysigt. Det började bra men gick neråt litegrann. Dock så försvann det mindre roliga på grund av två roliga vänner!
Jag kan även börja med att tala om att jag ska exponera mitt liv mer för er nu, genom att tala om mina vänners namn!
Jag kan inte fortsätta med bokstäver eftersom att de börjar bli rörigt, haha!
Angie och Nat - två vackra unga kvinnor jag spenderar min vardag på planeten Jorden med.
Det var även dom jag spenderade nyår med. ♥

Saker och ting har verkligen tagit vändning.
Nu är det 2009, året jag flyttar till Japan Tokyo Shinjuku.
Känns helt skumt, sjukt, nervöst och underbart!
Jag klängtar efter att få träffa alla Aya, Kanami, Megumi, Haruka, Tinami, Tensei, Vic, Aki och så många fler!
Jag vill även påpeka att jag verkligen ser fram emot att träffa Aya, and in time you'll know why.

Jag har spenderat denna kväll med att kolla in Oakhuouse, tak vare Aya, och jag fann en lägenhet!
Haha, det sjuka är att utav alla lägenheter jag har tittat på så är denna den billigaste och största!
You don't hear me complaining.

Sen så är det dags för min syster att dra sig vidare till Dalarna för att börja ett nytt jobb.
IMorgon går vår bil som flyttbil och jag kommer ut på lite äventyr. Men om jag påbörjar med att räkna "STRECK, STRECK, STRECK!!" så har jag blivit hotad med att tappa huvudet... Srsly..



Jag har funderat en hel del denna kväll på hur jag tror att detta år kommer bli,
och jag känner mig väldigt positiv inför vad som komma skall.
Att äntligen få komma iväg till Japan känns så overkligt.. Jag kan inte få in det att jag ska flytta, och just dit! Men det komer nog, haha.

Pratade igår kväll med Tensei också, han har blekt håret. Man kan väll säga att det ser gyllenbrunt ut - at least in cam.
Vi spenderade ett tag med att cama och jag vill tala om att han får mig att le med sina kommentarer, han är en riktig prince charming!

"You're like a beauty queen for the real goodlooking people."







Over and out,
Teddy heartBEAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0