Nothing goes wrong when you got Onion-icons,

Hello people,

Hur står det till denna eftermiddag?
Jag har nyss spenderat ett par timmar med att framställa vilken lägenhet jag ska boka.
Vill ni se den? Coming up in the next post!

Jag vill tacka Sagameo för en rolig natt-chatt, hahahaha... Man kan verkligen ge inlevelse till det mesta med små Onions!
Och kan ni tänka er.. om 11 dagar får jag krama henne för första gången någonsin!!
Helt.. AWESOME!
I can't believe it... (Naruto: BELIEVE IT!)

Helt effing wonderful, that's what it is.
She's the Roxas to my Axel, the cheese to my briie and the cuddle to my huggle. ❤





SAGA, WAIT FOR CAMERA-SHII!
&
TORA, I'M EFFING COMING FOR YOU AND NAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0