uppcon:09

Hello there everybody,

Nu sitter jag i min säng och det är lördagkväll, en vecka efter en helg i Uppsala.
Jag var ju som skrivet innan på Uppcon och det var inte direkt min melodi av konvent.
Höjdpunkten var Sagameo och YMCK.

( Men jag blir fundersam över detta, var någon på Uc och såg cosplay-uppvisningen och kan tala om för mig vad den första låten heter och vilket band det är som spelar? )

Förutom det, så hittade jag två plushies - Axel to Deidara.
Jag blev lycklig när jag fick rabatt på Axel. ( Han var dyr ) men han som sålde tyckte synd om mig för att jag hade så lite pengar att leva på under tre dagar. Vilken rar man!
Jag såg även en väldigt fin pojke, han var väldigt fin och nämde jag att han var väldigt fin?
( Jävla hormoner.... *mummel*... )

Men Uppcon är nu påprövat och jag håller mig till mindre konvent.



Over and out,
Teddy heartBEAT ~

Kommentarer
Postat av: Maxine

SVAR: Systemkameror <3



gör det du ! :''D Det vore roligt !

2009-01-24 @ 19:37:20
URL: http://maxinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0