Var sann mot dig själv i motgång,

Hej,

Jag har verkligen inte skrivit här på ett tag nu.
Men mycket har hänt, men kanske samtidigt inte.
Jag bröt övre handleden på en utav våra föreställningar, så nu blir det gips i ett par veckor.
Det är snart premiär för vår musikal.

Men anledningen till att jag skriver nu är för att jag ska avsluta denna blogg snart, och skapa en ny.
Ni kommer få länken till den, so don't worry.

Denna dag känns så onödig..
Ekonomin är så dålig att jag får väll lov att snart kanske måste börja fundera på att avbryta Japan...
Det känns fan inte heller kul när knappt ingen ens blir glad över att man har hittat ett college man verkligen vill gå på..
Det känns inte heller kul när det är krångel med ett betyg...
Det känns definitivt inte kul att vara vaken just nu...



Bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0